Τη δυνατότητα να εξυπηρετούνται ψηφιακά μέσα από το σύγχρονο και ασφαλές περιβάλλον του gov.gr, δίνει στους δημότες του ο Δήμος Αρταίων. Ο Δήμος μας ανήκει στους πρώτους 28 δήμους από τους 322 της χώρας που ενεργοποίησε άμεσα τις ψηφιακές θυρίδες του gov.gr, τις οποίες έπειτα από συνεργασία σχεδίασαν και υλοποίησαν τα Υπουργεία Εσωτερικών και Ψηφιακής Διακυβέρνησης. Με τις θυρίδες εισάγεται ένας ψηφιακός τρόπος επικοινωνίας των δημοτών με τον Δήμο μας, ενώ ταυτόχρονα εγκαινιάζεται και μια νέα γενιά ομογενοποιημένων δημοτικών ψηφιακών υπηρεσιών.
Η θυρίδα του Δήμου Αρταίων στο gov.gr προσφέρει 3 βασικές λειτουργίες:
1. Έκδοση πιστοποιητικών αρμοδιότητας του Δήμου χωρίς την ανάγκη φυσικών υπογραφών και σφραγίδων. Τα πιστοποιητικά αυτά είναι έγκυρα σε φυσική αλλά και σε ψηφιακή μορφή, τόσο στη Δημόσια Διοίκηση όσο και κατά την προσκόμισή τους σε ιδιωτικούς φορείς.
2. Υποδοχή και διεκπεραίωση αιτήσεων δημοτών από το gov.gr, με πρώτη υπηρεσία τη Βεβαίωση Μόνιμης Κατοικίας
3. Αυτεπάγγελτη αναζήτηση και έκδοση πιστοποιητικών που είναι απαραίτητα σε διαδικασίες των Δήμων και παρέχονται από το gov.gr
Υπενθυμίζεται ότι ο Δήμος Αρταίων ήταν και στους πρώτους 38 Δήμους της χώρας που ξεκίνησε να εξυπηρετεί τους πολίτες μέσω του Ηλεκτρονικού ΚΕΠ και της πλατφόρμας myKEPlive.
Επίσης,έχουν προηγηθεί και ήδη παρέχονται ψηφιακά μέσω του gov.gr απευθείας στους πολίτες, οι ακόλουθες υπηρεσίες:
• Έκδοση πιστοποιητικού οικογενειακής κατάστασης
• Έκδοση πιστοποιητικού γέννησης
• Έκδοση πιστοποιητικού ιθαγένειας
• Έκδοση πιστοποιητικού εγγυτέρων συγγενών
• Έκδοση ληξιαρχικής πράξης γέννησης
• Έκδοση ληξιαρχικής πράξης γάμου
• Έκδοση ληξιαρχικής πράξης συμφώνου συμβίωσης
• Έκδοση ληξιαρχικής Θανάτου
Με την υποστήριξη της Κεντρικής Ένωσης Δήμων Ελλάδας, σταδιακά θα ψηφιοποιούνται νέες διαδικασίες και θα εντάσσονται στις θυρίδες.