in

ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΑ ΣΤΟΝ ΑΜΒΡΑΚΙΚΟ – Πρέβεζα

editor_image

Γράφει ο Χρήστος Τσούτσης


⬛ Οι πολιτιστικές εκδηλώσεις του Δήμου Πρέβεζας φαίνεται ότι αγκαλιάζονται από τους πολίτες παρά τα προβλήματα που υπάρχουν λόγω της πανδημίας. Μάλιστα θετική εντύπωση έχει προκαλέσει το γεγονός ότι για άλλη μια χρονιά( όπως και πέρσι) ο Δήμος διοργανώνει συναυλίες με Πρεβεζάνους και άλλους Ηπειρώτες καταξιωμένους καλλιτέχνες. Μακάρι αυτή η λογική να συνεχιστεί.

⬛ Τι γίνεται με το εμπορικό λιμάνι της Πρέβεζας αναρωτιούνται πολλοί τις τελευταίες ημέρες, διότι από ότι φαίνεται η Δημοτική Αρχή εμφανίζει ως “τελική λύση” την χρήση του μεγαλύτερου μέρους της νότιας προβλήτας του λιμένα ως “μεικτή” (για εμπορική χρήση και κρουαζιερόπλοια).

Για προσπάθεια υποβάθμισης του εμπορικού λιμένα στον αντίποδα κάνουν λόγω οι επαγγελματίες σε αυτό, ενώ ουσιαστική διαβούλευση για το master plan δεν έχει γίνει και το «συγκεκριμένο θέμα» όπως έχουμε ξανά τονίσει δεν έχει έρθει ακόμα προς συζήτηση σε Δημοτικό Συμβούλιο ή σε Δ.Σ του Λιμενικού Ταμείου Πρέβεζας.

Το Σωματείο Λιμενεργατών Πρέβεζας, ο Μεταφορικός Συνεταιρισμός Ιδιόκτητων Δ.Χ.Φ. Αυτοκινήτων Ν. Πρέβεζας «Νικόπολη» ΣΥΝ Π.Ε., ο Μεταφορικός Συνεταιρισμός Δ.Χ.Φ. Αυτοκινήτων Φιλιππιάδας & Πρέβεζας Συν. Π.Ε., το Σωματείο Ιδιόκτητων Φορτηγών Δ.Χ. Περιφερειακής Ενότητας Πρέβεζας «Ο Ανδρόνικος» και ο Βασίλειος Σαρδελής – Ναυτικός Πράκτορας, είχαν παρουσιάσει δημόσια την πρότασή τους για την τροποποίηση του Master Plan (, η οποία όπως υποστηρίζουν ρυθμίζει καλύτερα τις χρήσεις, έχει χαμηλότερο κόστος για το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο Πρέβεζας και έχει μεγαλύτερα αναπτυξιακά χαρακτηριστικά για την τοπική οικονομία.)

Το σκηνικό αλλάζει και άλλο λόγω της πιθανής εμφάνισης ενός ακινητοποιημένου κρουαζιερόπλοιου για επισκευές, το οποίο και θα καταλάβει για ένα σεβαστό χρονικό διάστημα τη νότια προβλήτα του εμπορικού λιμένα.

Όλα τα παραπάνω συνθέτουν λοιπόν ένα σκηνικό που φέρνει σε «αδιέξοδο» τους επαγγελματίες του Εμπορικού Λιμένα οι οποίοι πλέον δρουν και νομικά καθώς θεωρούν ότι η ηγεσία του ΔΛΤ Πρέβεζας και ο Πρόεδρός του Νίκος Γεωργάκος δεν έλαβαν υπ’ όψη τη συγκεκριμένη πρόταση που είχαν καταθέσει αναφορικά με το master plan και αρνούνται την όποια συνεννόηση.

Πάντως και στην περίπτωση που εγκριθεί το προτεινόμενο σχέδιο του master plan και οδηγηθεί το Εμπορικό Λιμάνι στην Ανατολική προβλήτα απαιτούνται συγκεκριμένα έργα που είναι πολύ δύσκολο άμεσα να υλοποιηθούν( χρειάζεται και χρόνος και ουσιαστικές παρεμβάσεις.)

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *