in

ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΑ ΣΤΟΝ ΑΜΒΡΑΚΙΚΟ

editor_image

Γράφει ο Χρήστος Τσούτσης


⬛ Ούτε τώρα τελικά. Νέα παράταση δόθηκε στην μελέτη για το έργο που αφορά την σύνδεση της Πρέβεζας με την Ιόνια οδό από την παράκαμψη στην Γέφυρα Καλογήρου. 11 χρόνια λοιπόν παράταση σε μελέτη έργου.

Η ιστορία της συγκεκριμένης μελέτης ξεκινά το 2009.

Παγκόσμιο Ρεκόρ θα μπορούσε να πει κάποιος που γράφεται και στο βιβλίο Γκίνες.

Ο κ. Καραμανλής δύο χρόνια φέρει ως αρμόδιος υπουργός ευθύνη άραγε;

Είναι ένα ερώτημα που πρέπει να απαντηθεί άμεσα τόσο από τους Κυβερνητικούς Βουλευτές στην Ήπειρο, όσο και από τον Περιφερειάρχη και τον ίδιο τέλος τον Υπουργό. Μετά το «Γιάννενα- Κακκαβιά» και την αρνητική εξέλιξη με το Ταμείο Ανάκαμψης, το συγκεκριμένο οδικό δίκτυο παραμένει και αυτό ως μόνιμο πρόβλημα που περιμένει την λύση του.

Που είναι η τοπική αυτοδιοίκηση και κυρίως οι αρχές όμως έτσι ώστε να μπουν «μπροστά» και να διεκδικήσουν τα αυτονόητα;

Η Περιφερειακή Αρχή «επικοινωνιακά» πόνταρε πολλά στην κριτική προς την προηγούμενη Κυβέρνηση για τις χρονικές καθυστερήσεις του έργου και η αλήθεια είναι ότι σε μεγάλο βαθμό είχε δίκιο, έτσι συχνά στον δημόσιο διάλογο ακούγαμε τα προηγούμενα χρόνια για τον «κακό» κ. Σπίρτζη και τις ευθύνες του.

Τώρα όμως αλήθεια τι γίνεται;

Βέβαια θα μπορούσε να επισημάνει κάποιος ότι υπάρχει και πρώτη βαθμού τοπική αυτοδιοίκηση και ότι διαθέτουμε και Δημοτική Αρχή, η οποία θα μπορούσε να πιέσει και να διεκδικήσει άσχετα αν δεν έχει «άμεση» ευθύνη. Βλέπετε όμως ακόμα να διεξαχθεί Δημοτικό Συμβούλιο Πρέβεζα με αποκλειστικό θέμα τους οδικούς άξονες αν και κάτι τέτοιο είχε ζητηθεί από την Αντιπολίτευση και είχε εγκριθεί από το σώμα του οργάνου.

Το μόνο σίγουρο είναι ότι η Πρέβεζα συνεχίζει να μένει εκτός μεγάλων οδικών αξόνων εν έτει 2021. Ας ασχοληθούμε όμως με πιο σοβαρά πράγματα. Αν έπεσε πχ χαλίκι σε κανέναν εσωτερικό δρόμο…

⬛ Προβληματισμός επικρατεί τις τελευταίες ημέρες στην Ήπειρο με την αύξηση των κρουσμάτων της νέας μετάλλαξης Δ του ιού της covid-19.

Χρειάζεται προσοχή και επαγρύπνηση, παρόλαυτα η δική μας περιοχή δεν θα μπορούσε να είναι εξαίρεση στο γενικό κανόνα με τα αυξημένα κρούσματα που εντοπίζονται σε πανελλαδικό επίπεδο. Χρειάζεται άμεσος προγραμματισμός λοιπόν γιατί το πιο ανησυχητικό είναι τι θα συμβεί από Σεπτέμβρη. Με την οικονομία και τους πολίτες να βρίσκονται στα «όρια» τους και πολύ δύσκολα θα διαχειριστούν ένα νέο lockdown.

 

⬛ To θέμα του οδοφωτισμού ήρθε ξανά στην Οικονομική Επιτροπή του Δήμου Πρέβεζας με σύσσωμη την αντιπολίτευση να καταψηφίζει το προτεινόμενο σχεδιασμό. Κρίσιμα ερωτήματα τέθηκαν τόσο από τις παρατάξεις «Ανάπτυξη Τώρα» και «Στροφή στο Μέλλον» όσο και από την μείζονα Αντιπολίτευση, την παράταξη Μπαίλη. Βέβαια πλέον ίσως όλα έχουν κριθεί αφού υπάρχει έγκριση Δημοτικού Συμβουλίου, παρόλαυτα τα ερωτήματα και η «κοινή γραμμή της αντιπολίτευσης» γύρω από το θέμα έβαλε «δύσκολα» στην Δημοτική Αρχή. Ο Δήμος Πρέβεζας παραμένει ο μοναδικός Δήμος μαζί με τον Δήμο Ιωαννιτών που προχωρά το συγκεκριμένο έργο στην Ήπειρο. Έχουμε τονίσει πολλές φορές ότι με τις αλλαγές Θεοδωρικάκου ( πόσο μάλλον με το νομοσχέδιο Βορίδη) οι υπερεξουσίες που αποκτάν οι επιτροπές βοηθούν στην προώθηση του Σχεδιασμού της εκάστοτε Δημοτικής Αρχής, εδώ όμως υπάρχει και μια απόφαση Δημοτικού Συμβουλίου που δυσχεραίνει τα πράγματα.