⬛ Σε δύο κρίσιμα ζητήματα “ποντάρει ” το επόμενο διάστημα η Δημοτική Αρχή Γεωργάκου ώστε να αλλάξει το αρνητικό κλίμα.
Το ένα έχει να κάνει με την δημιουργία Κοιμητηρίου και την επίλυση των προβλημάτων στο σημερινό νεκροταφείο.
Το πρόβλημα έρχεται από το παρελθόν με ευθύνη και παλαιότερων δημοτικών αρχών της πόλης. Χώρος για νέο ενταφιασμό νεκρών δεν υπάρχει σήμερα και ήδη ο Δήμος το προηγούμενο διάστημα είχε ξεκινήσει διαδικασίες για εκταφές.
Αν βρει γρήγορα λύσεις ο Δήμαρχος ενδεχομένως να αλλάξει το κλίμα υπέρ του. Χρειάζεται όμως ιδιαίτερη προσοχή γιατί το θέμα είναι ευαίσθητο.
Το δεύτερο είναι η υπόθεση με τα στρατόπεδα και τα Κάστρα. Σε αυτό το κρίσιμο θέμα της διαχείρισης τους ήδη από ότι φαίνεται η Δημοτική αρχή θα ψάξει συγκλίσεις και με την αντιπολίτευση. Το ζήτημα είναι αν δούμε να διαμορφώνεται για το θέμα μια νέα πλειοψηφία με την βοήθεια και παρατάξεων της Αντιπολίτευσης όσο και αν αυτό παραξενεύει κάποιους.
Παρόλα ταύτα υπάρχει μια αρνητική παράδοση τα τελευταία δυόμισι χρόνια.
Βλέπουμε να ανοίγουν κρίσιμα ζητήματα με τον πήχη να μπαίνει ψηλά αλλά να μην έχουμε άμεσα αποτελέσματα. Πολλά έργα και παρεμβάσεις δρομολογούνται αλλά ακόμα αγνοείται η τελική τους κατάληξη.
Νέο καταφύγιο ζώων ακόμα δεν έχουμε, εξελίξεις στο Κολυμβητήριο δεν έχουμε,Παρεμβάσεις στο “Αθανασία Τζουμελέκα” δεν υπάρχουν, λύση με το master plan του Λιμένα δεν έχουμε και από την άλλη παρατηρούνται καθυστερήσεις τόσο στο έργο των Ιαματικών Λουτρών όσο και στα κρηπιδώματα στην παραλία.
⬛ Το θέμα του Πανεπιστημιακού τμήματος Λογιστικής της Πρέβεζας ανοίγει στην σύγκλητο του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων.
Άραγε μετά από τόση συζήτηση, αντιδράσεις , πρωτοβουλίες είμαστε έτοιμοι να διεκδικήσουμε από κοινού την παραμονή του τμήματος;
Υπάρχει κάποιος έτοιμος “φάκελος” με στοιχεία & δεδομένα για την περαιτέρω ανάπτυξη του;
Τι γίνεται με την περιβόητη επιτροπή που είχε συσταθεί από τον Δήμο;
Υπάρχει κοινή απόφαση των παρατάξεων του Δημοτικού Συμβουλίου θα εφαρμοστεί;
Και το πιο σημαντικό τι λέει το υπουργείο…;
⬛ Τα 2.000 ευρώ αποζημίωση ανά όχημα είναι 7 εκατ. ευρώ περίπου μιας και μιλάμε για 3.600 οχήματα.
Τα κέρδη τους όλα αυτά τα χρόνια 3 δισ. ευρώ περίπου από τα διόδια.
196 εκατομμύρια το χρόνο…
Με λεφτά του Δημοσίου κατά 85% η κατασκευή της υποδομής που εκμεταλλεύονται.
Μεμονωμένα η προσφυγή στην δικαιοσύνη μπορεί να έφερνε πολύ μεγαλύτερες αποζημιώσεις για τους οδηγούς που εγκλωβίστηκαν χτες.
2.ΟΟΟ ΕΥΡΩ τελικά ο συμβιβασμός που προφανώς συμφέρει την ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟ…
Έτσι κοστολογείται η ανθρώπινη ταλαιπωρία.
Tι δεν καταλαβαίνεις;